Grapoila        Pályázatok

Pályázatok

  • Kedvezményezett neve: Virgin Oil Press Kft.
  • Támogató: Külgazdasági és Külügyminisztérium
  • Projekt címe: „Grapoila - Speciality & Fine Food Fair (London) megjelenésének támogatása”
  • A támogatás összege: 3 998 784 Ft
  • A támogatás intenzitása: 59,82 %

Grapoila - Speciality & Fine Food Fair (London) megjelenésének támogatása - 01-KKM-EXPORTKOORD-2020 -KKM/10247/2020/Adm számú propjektünk bemutatása:


A Speciality & Fine Food Fair 2021. szeptember 6-7. között került megrendezésre London-ban. A vásár az elvárásainknak megfelelően alakult. A megjelenéssel kapcsolatos támogatás összeget a Külgazdasági és Külügyminisztérium biztosította a 01-KKM-EXPORTKOORD-2020 -KKM/10247/2020/Adm számú propjektünk keretében. A támogatás kiterjedt az utazási és szállítási költségekre, megjelenést támogató anyagokat és marketing eszközökre, valamint a Speciality & Fine Food Fair-en való megjelenési díj teljes költségére.


A vásáron a Covid járvány miatt idén lényegesen kevesebb európai kiállító volt, arányaiban több volt a helyi, egyesült királysági kiállító. Ez valószínűleg a BREXIT életbelépése miatt volt így, de számunkra előnyösebb volt, mivel nagyobb érdeklődésre tettünk szert, mint a hazai kiállító. Az Egyesült Királyságban már rendelkezünk egy szerződéses partnerrel és beszállítóval, így az export folyamatok és termékek szállítása már megoldott és aktuális információkat tudunk adni a rendeléssel, árakkal és szállítással kapcsoltban.


Előzetesen értesítettük a partnereinket az angliai disztribútorunk által is, aki szintén megjelent a kiállításon. A vásár előtt és ideje alatt email aláírást állítottunk be, hogy minden levélváltáskor látszódjon, megyünk az Speciality & Fine Food Fair eseményre. Az előkészítés során feltérképeztük a vásár helyszínét is az elérhető korábbi évek fotói és a vásári kapcsolattartó egyeztetések alapján, illetve az angliai disztribútorral egyeztettünk az eddigi tapasztalatokról, angliai szokásokról, covid miatti korlátozásokról is. Mindezek alapján terveztük meg a standunk, hogy figyelemfelkeltő legyen, illeszkedjen a feltérképezett igényekhez és korlátokhoz, hogy az érdeklődő tényleg a lényegre tudjon koncentrálni, így a kialakítását úgy terveztük, hogy megbeszélni és kóstoltatni is lehessen egyszerre.


A megjelenés során az érdeklődők és látogatók között megjelentek a sajtó és média néhány résztvevője is. Az eseményen találkoztunk egy helyi gasztro-bloggerrel, akinek interjút is adtunk a termékeinkről és projektjeinkről. Emellett számos érdeklődővel beszéltünk, akikkel elérhetőségeket is cseréltünk. A kontaktok cseréjére a vásáron külön megoldás alkalmaztak: minden résztvevő külön QR kóddal rendelkezett, amelyek tartalmazzák valamennyi részvételi adatukat: ezek a személy neve, cégnév és címe, elérhetőségek (email, telefon, mobil), kiállító neve és címe, valamint kapcsolódó adatok, úgy, mint munkaköre, iparág, hány alkalmazottja van a cégének és mekkora az éves beszerzési jogköre. A kódokat lehetséges volt külön leolvasni, amelyeket végül összesítve meg is kaptunk.


Összeségében az elvárásainknak megfelelően alakult a megjelenés, így ezen a helyszínen is tovább tudtuk terjeszteni kiváló minőségű magyar termékeinket és „zero waste” technológiánk hírét.


Köszönjük a támogatást a Külgazdasági és Külügyminisztérium Exportfejlesztési Pályázati Programjának.


A projektet a Külgazdasági és Külügyminisztérium támogatta!